Wymagane dokumenty
- wniosek o wydanie zaświadczenia o treści żądanej złożony na druku według wzoru
- potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej w wymaganych przypadkach
Opłaty
Od wydanego zaświadczenia pobierana jest opłata skarbowa, jeżeli ustawa o opłacie skarbowej nie zwalnia z jej poboru lub wydanie zaświadczenie nie podlega opłacie skarbowej.
Opłata w kwocie 21,00 zł jest pobierana zawsze przy wydawaniu zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości.
Opłata w kwocie 17,00 zł jest pobierana zawsze, gdy zaświadczenie pobierane jest na żądanie strony, bez wskazania celu.
Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Gminy w Kleszczowie
ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów
Kancelaria ogólna
Odpowiedzialny
Referat Podatków i Opłat Lokalnych
Stanowisko ds. księgowości podatkowej
Tel. 44 731 66 72
Pokój nr 6
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. ordynacja podatkowa
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej
Pliki do pobrania
Jak przetwarzamy Twoje dane osobowe?
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest Wójt Gminy Kleszczów, mający swoją siedzibę w Urzędzie Gminy w Kleszczowie, przy ul. Głównej 47, 97-410 Kleszczów (dalej: my). Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: Urząd Gminy w Kleszczowie ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów
- przez email: kleszczow@kleszczow.pl
Inspektor Ochrony Danych
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Z inspektorem możesz się kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: Inspektor Ochrony Danych, ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów.
- Przez email: iod@kleszczow.pl
Cel i podstawa prawna przetwarzania
Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu wydania zaświadczenia:
- o stanie majątkowym,
- o wielkości użytków rolnych,
- o niezaleganiu bądź zaleganiu w podatkach,
- o potwierdzeniu umów dzierżaw.
Podstawa prawna:
- art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
Okres przechowywania danych osobowych
Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, a następnie dla wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów wynikającego z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach – 5 lat zgodnie z kategorią archiwalną B5.
Odbiorcy danych
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane innym podmiotom uprawnionym wyłącznie na podstawie przepisów prawa (np. instytucje prowadzące kontrolę w Urzędzie Gminy w Kleszczowie, policja, sądy, administracja publiczna).
Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostępu do Twoich danych osobowych;
- prawo do sprostowania Twoich danych osobowych;
- prawo do usunięcia Twoich danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
- prawo do ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych;
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych.
Konieczność podania danych
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do przyjęcia i rozpatrzenia wniosku.