Wymagane dokumenty
- Wniosek o przyznanie nagrody lub wyróżnienia za osiągnięcie wysokich wyników sportowych
Opłaty
Brak opłat
Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Gminy w Kleszczowie
ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów
Kancelaria ogólna
Odpowiedzialny
Referat Zdrowia, Oświaty, Kultury i Promocji
Stanowisko ds. stypendiów, kultury i opieki nad dziećmi do lat 3
tel.: 44 731 66 25
Pokój numer 5
Termin odpowiedzi
W ciągu miesiąca od upłynięcia terminu złożenia wniosków
Kategorie nagród
Nagrody i wyróżnienia są wyrazem uznania dla:
- zawodników za prezentowany przez nich poziom sportowy i osiąganie wysokich wyników sportowych we współzawodnictwie międzynarodowym lub krajowym, biorąc pod uwagę znaczenie danego sportu dla gminy Kleszczów w szczególności: piłka nożna, tenis, lekkoatletyka, karate, pływanie, podnoszenie ciężarów, gimnastyka, strzelectwo sportowe;
- trenerów prowadzących szkolenie zawodników osiągających wysokie wyniki sportowe we współzawodnictwie międzynarodowym lub krajowym w Gminie Kleszczów;
- działaczy, wyróżniających się w działalności sportowej, za wieloletni wkład pracy i zaangażowanie na rzecz rozwoju kultury fizycznej i sportu w Gminie Kleszczów.
Osoby upoważnione do otrzymania nagrody
Nagroda może być przyznana osobom fizycznym, które:
- są członkami klubu sportowego z siedzibą na terenie Gminy Kleszczów i/lub są mieszkańcami Gminy Kleszczów;
- uzyskane rezultaty zawodnika stanowią ważny wkład w promocję i budowanie pozytywnego wizerunku Gminy Kleszczów poza jej granicami.
Termin złożenia wniosków
Wniosek o przyznanie nagrody lub wyróżnienia składa się w terminie do 31 października każdego roku za wyniki sportowe osiągnięte w poprzednich 12 miesiącach.
Podstawa prawna
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
- ustawa z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie
- Uchwała Nr XLIX/617/2022 Rady Gminy Kleszczów z dnia 23 czerwca 2022 r. w sprawie przyznawania nagród i wyróżnień za wysokie wyniki sportowe
- Uchwała nr LXIII/761/2023 Rady Gminy Kleszczów z dnia 28 czerwca 2023 r. w sprawie zmiany uchwały w sprawie przyznawania nagród i wyróżnień za wysokie wyniki sportowe
Pliki do pobrania
Jak przetwarzamy Twoje dane osobowe?
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest Wójt Gminy Kleszczów, mający swoją siedzibę w Urzędzie Gminy w Kleszczowie, przy ul. Głównej 47, 97-410 Kleszczów (dalej: my). Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: Urząd Gminy w Kleszczowie ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów
- przez email: kleszczow@kleszczow.pl
Inspektor Ochrony Danych
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Z inspektorem możesz się kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: Inspektor Ochrony Danych, ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów.
- Przez email: iod@kleszczow.pl
Cel i podstawa prawna przetwarzania
Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu przyznania Ci nagrody lub wyróżnienia za osiągnięcie wysokich wyników sportowych.
Podstawa prawna:
- art. 31 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,
- art. 13 pkt. 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych,
- Uchwała nr XLIX/617/2022 Rady Gminy Kleszczów z dnia 23 czerwca 2022 r. w sprawie przyznawania nagród i wyróżnień za wysokie wyniki sportowe.
Okres przechowywania danych osobowych
Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, a następnie dla wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów wynikającego z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach – 5 lat zgodnie z kategorią archiwalną B5.
Odbiorcy danych
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane innym podmiotom uprawnionym wyłącznie na podstawie przepisów prawa (np. instytucje prowadzące kontrolę w Urzędzie Gminy w Kleszczowie, policja, sądy, administracja publiczna).
Odbiorcą Twoich danych osobowych będzie urząd skarbowy właściwy ze względu na Twoje miejsce zamieszkania.
Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostępu do Twoich danych osobowych;
- prawo do sprostowania Twoich danych osobowych;
- prawo do usunięcia Twoich danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
- prawo do ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych.
Konieczność podania danych
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do przyjęcia i rozpatrzenia wniosku.