W urzędach skarbowych województwa łódzkiego działa nowy model obsługi klienta telefonicznego.
Od stycznia 2024 roku klienci Krajowej Administracji Skarbowej dzwoniąc na numer 22 460-59-94 połączą się z infolinią. Koszt połączenia jest liczony jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.
Jeden z typów połączeń odbywa się bez potwierdzania tożsamości. Można wówczas uzyskać ogólną informację podatkowo-celną lub zarezerwować termin wizyty w urzędzie skarbowym i skrócenie czasu oczekiwania na obsługę.
Po potwierdzeniu tożsamości kodem TelePIN* z e-Urzędu Skarbowego infolinia umożliwia:
- indywidualną i ogólną informację podatkowo-celną,
- informację o rozliczeniach nadpłat i zwrotów z zeznań albo deklaracji podatkowych,
- rezerwację terminu wizyty w urzędzie skarbowym i skrócenie czasu oczekiwania na obsługę.
* Klient samodzielnie ustawia kod TelePIN po zalogowaniu się do e-Urzędu Skarbowego na www.podatki.gov.pl