Wymagane dokumenty
- Prawidłowo wypełnione oświadczenie
- Kopia zeznania o wysokości osiągniętego dochodu w roku podatkowym
Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Gminy w Kleszczowie
ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów
Kancelaria ogólna
Odpowiedzialny
Referat Organizacyjny
Kierownik Referatu Organizacyjnego
tel.: 44 731 66 35
ul. Główna 47, Pokój numer 19
Biuro Rady Gminy
tel.: 44 731 66 79
ul. Główna 47, Pokój numer 18
Pliki do pobrania
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest Wójt Gminy Kleszczów, mający swoją siedzibę w Urzędzie Gminy w Kleszczowie, przy ul. Głównej 47, 97-410 Kleszczów (dalej: my). Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: Urząd Gminy w Kleszczowie ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów
- przez email: kleszczow@kleszczow.pl
Inspektor Ochrony Danych
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Z inspektorem możesz się kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: Inspektor Ochrony Danych, ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów.
- Przez email: iod@kleszczow.pl
Cel i podstawa prawna przetwarzania
Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu przyjęcia Twojego oświadczenia majątkowego oraz analizy danych zawartych w oświadczeniu majątkowym.
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 24h ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
Okres przechowywania danych osobowych
Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane przez okres 6 lat.
Odbiorcy danych
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane innym podmiotom uprawnionym wyłącznie na podstawie przepisów prawa (np. instytucje prowadzące kontrolę w Urzędzie Gminy w Kleszczowie, policja, sądy, administracja publiczna).
Jeden egzemplarz oświadczenia majątkowego przekazany zostanie urzędowi skarbowemu właściwemu ze względu na Twoje miejsce zamieszkania.
Jawne informacje zawarte w oświadczeniu majątkowym zostaną udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej.
Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostępu do Twoich danych osobowych;
- prawo do sprostowania Twoich danych osobowych;
- prawo do usunięcia Twoich danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
- prawo do ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych.
Konieczność podania danych
Podanie danych osobowych jest konieczne i wynika z art. 24h ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.