Wymagane dokumenty
Prawidłowo wypełniony wniosek
Opłaty
Brak
Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Gminy w Kleszczowie
ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów
Kancelaria ogólna
Odpowiedzialny
Zespół spraw obywatelskich i zarządzania kryzysowego
Stanowisko ds. bezpieczeństwa przeciwpożarowego i działalności gospodarczej
tel.: 44 731 66 59
Pokój numer 6
Termin składania wniosków
Wniosek należy złożyć w terminie do 10 dnia miesiąca następnego po kwartale, w którym miał miejsce udział w działaniu ratowniczym lub szkoleniu pożarniczym.
Termin odpowiedzi
30 dni licząc od daty upływu terminu składania wniosków o wypłatę ekwiwalentu (nie częściej niż raz na kwartał).
Podstawa prawna
- art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
- art. 15 ust 1 i 2 ustawy z dnia 17 grudnia 2021 r. o ochotniczych strażach pożarnych
- Uchwała Nr XLVI/591/2022 Rady Gminy Kleszczów z dnia 31 marca 2022 r. w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych, uczestniczących w działaniu ratowniczym, akcji ratowniczej, szkoleniu lub ćwiczeniu