Wymagane dokumenty
- Deklaracja na podatek od nieruchomości wraz z załącznikiem wypełniona na odpowiednim druku i podpisana przez upoważnioną osobę (osobę wskazaną w KRS do reprezentowania podatnika lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do podpisywania deklaracji).
Deklarację na dany rok należy złożyć właściwemu organowi podatkowemu w terminie do 31 stycznia danego roku i uiścić zadeklarowany podatek w 12-stu równych ratach (zaokrąglonych do pełnych złotych) w terminach: za m-c I do 31-go stycznia, za m-ce od II do XII w terminie do 15-go każdego miesiąca.
Jeżeli kwota podatku na dany rok nie przekracza kwoty 100,00zł podatek należy wpłacić w terminie pierwszej raty to jest do 31-go stycznia.
Opłaty
Brak opłat
Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Gminy w Kleszczowie
ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów
Kancelaria ogólna
Odpowiedzialny
Referat Podatków i Opłat Lokalnych
Kierownik Referatu POL
Tel. 44 731 66 73
Pokój nr 8
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych
- Uchwała Rady Gminy Kleszczów z dnia 26 listopada 2020r. Nr XXVI/341/2020 w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości