Wymagane dokumenty
- Deklaracja na podatek od nieruchomości wraz z załącznikiem wypełniona na odpowiednim druku i podpisana przez upoważnioną osobę (osobę wskazaną w KRS do reprezentowania podatnika lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do podpisywania deklaracji). Deklarację na dany rok należy złożyć właściwemu organowi podatkowemu w terminie do 15 lutego danego roku i uiścić zadeklarowany podatek w 2 ratach (zaokrąglonych do pełnych złotych) w terminach: I rata do 15-go lutego, II rata w terminie do 15-go września.
Opłaty
Brak opłat
Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Gminy w Kleszczowie
ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów
Kancelaria ogólna
Odpowiedzialny
Referat Podatków i Opłat Lokalnych
Kierownik Referatu POL
tel.: 44 731 66 73
Pokój numer 8
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych
- Uchwała Rady Gminy Kleszczów z dnia 26 listopada 2020r. Nr XXVI/342/2020 w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych