Studenci, pamiętajcie o ważnych terminach! Aby kontynuować otrzymywanie stypendium w II semestrze roku akademickiego 2024/2025, należy złożyć odpowiednie zaświadczenie do 31 marca. Przy okazji składania zaświadczeń studenci proszeni będą o aktualizację danych i podpisanie dodatkowych dokumentów.
31 marca upływa termin składania zaświadczeń, potwierdzających kontynuowanie nauki w II semestrze roku akademickiego 2024/2025 dla wszystkich studentów uczelni wyższych, którzy złożyli wnioski o przyznanie miesięcznego stypendium i podpisali stosowne umowy.
Warunkiem kontynuowania wypłat stypendium w kolejnym semestrze roku akademickiego jest dostarczenie aktualnego oryginału zaświadczenia o kontynuowaniu studiów. Stosowne zaświadczenia należy złożyć w Urzędzie Gminy w pok. Nr 5, przy okazji składania zaświadczeń studenci proszeni będą o aktualizację danych i podpisanie dodatkowych dokumentów.
Zaświadczenie winno zawierać informację o realizowaniu nauki przez studenta zgodnie z planem studiów, w systemie stacjonarnym i niestacjonarnym, w tym nieprzebywaniu na urlopach określonych w regulaminie studiów i niepowtarzaniu roku akademickiego.
W przypadku gdy student przerwał lub ukończył naukę powinien poinformować pisemnie o tym fakcie Wójta Gminy Kleszczów w celu rozwiązania umowy stypendialnej.
Również do dnia 31 marca 2025 roku student może wystąpić z wnioskiem o przyznanie stypendium od II (letniego) semestru obowiązującego roku akademickiego w przypadku, gdy rozpoczyna studia od tego semestru lub z różnych przyczyn nie złożył wniosku w terminie do dnia 31 października 2024 roku.
Wnioski złożone po terminie pozostawia się bez rozpoznania.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Referacie Oświaty i Kultury tel.: 447316625,
pokój numer 5 lub na stronie: www.kleszczow.pl. Aktualne wnioski można pobrać
na w/w stronie w zakładce Stypendia lub w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Gminy Kleszczów.