Karta Seniora Województwa Łódzkiego to zbiór ulg i uprawnień oferowanych mieszkańcom województwa łódzkiego, którzy ukończyli 60 rok życia. Aby wyrobić Kartę Seniora należy złożyć odpowiedni wniosek. Można to zrobić osobiście lub za pośrednictwem poczty.
Karta Seniora Województwa Łódzkiego to zbiór ulg i uprawnień oferowanych mieszkańcom województwa łódzkiego, którzy ukończyli 60 rok życia. Partnerami programu mogą być jednostki samorządu województwa, instytucje oraz prywatne przedsiębiorstwa. Karta wydawana jest bezpłatnie i jest bezterminowa.
Aby wyrobić Kartę Seniora należy złożyć odpowiedni wniosek. Można to zrobić osobiście lub za pośrednictwem poczty.
Dokumenty należy złożyć w Regionalnym Centrum Polityki Społecznej w Łodzi (ul. Snycerska 8,91-302 Łódź; tel.: 42 203 48 78; godziny pracy urzędu: 8:00 – 16:00).
Karta wydawana jest w terminie do 15 dni roboczych. Senior może ją odebrać osobiście lub poprzez inną osobę mającą upoważnienie, a także otrzymać za pośrednictwem poczty.
Wniosek o wydanie karty można pobrać ze strony www.rcpslodz.pl (zakładka seniorzy/Karta Seniora Województwa Łódzkiego/Wnioski i inne dokumenty) lub pobrać osobiście w siedzibie Regionalnego Centrum Polityki Społecznej w Łodzi.
Wniosek o wydanie „Karty Seniora Województwa Łódzkiego” można również pobrać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kleszczowie.