Studentom studiów stacjonarnych, którzy złożyli wnioski o wypłatę miesięcznych stypendiów, przypominamy o konieczności podpisania umowy.
Umowa zostanie zawarta między stypendystą a Wójtem Gminy Kleszczów, reprezentującym gminę. W celu podpisania umowy należy zgłosić się do Urzędu Gminy w Kleszczowie (ul. Główna 47, pok. nr 5), mając przy sobie dokument tożsamości. Prosimy też o sprawdzenie poprawności numeru rachunku bankowego, na który będzie przekazywane stypendium. Jeśli student nie może dotrzeć do urzędu w godzinach pracy, jest możliwość odebrania umowy przez członka rodziny na weekend w celu jej podpisania.
Termin podpisania umowy upływa 30 listopada 2024 roku. Podpisanie i zwrot umowy do Urzędu Gminy jest konieczne do wypłaty pierwszej transzy stypendium do 10 grudnia 2024 roku.
Ważna informacja:
Osoby, które składając wniosek, dostarczyły jedynie skan zaświadczenia o kontynuacji studiów, proszone są o przyniesienie oryginału tego dokumentu. Jest to warunek podpisania umowy.
Do 31 października 2024 roku studenci studiów stacjonarnych mogli składać wnioski o miesięczne stypendia. Wpłynęło 185 wniosków, z których 182 zostały rozpatrzone pozytywnie. Dwa wnioski nie spełniły wymogów formalnych związanych z okresem zameldowania i zamieszkania na terenie gminy, a jeden wniosek jest w trakcie rozpatrywania.
Zgodnie z regulaminem przyznawania stypendiów, po podpisaniu umów przez obie strony, do końca roku studenci otrzymają wypłatę stypendiów za październik, listopad i grudzień 2024 roku. Stypendium wynosi 1000 zł miesięcznie i jest płatne do 10. dnia każdego miesiąca.