Kleszczowska Przychodnia Salus Sp. z o.o. informuje, że jest w trakcie zmiany centrali telefonicznej na nowocześniejszą i bardziej funkcjonalną.
Modernizacja wprowadzi np. funkcję kolejkowania, co ma na celu zmniejszenie ilości połączeń odrzuconych ze względu na zajętość numeru. Jak informuje Salus rozpoczęto już nagrywanie rozmów oraz systemowego odnotowywania numerów dzwoniących, co pozwalać będzie na oddzwanianie do pacjentów, np. w sprawie zamawiania recept.
Ze względu na rejestrowanie rozmów i numerów dzwoniących, niezbędne jest informowanie o nagrywaniu oraz o ochronie danych osobowych. Powoduje to konieczność odsłuchania komunikatów, a tym samym wydłużenie czasu oczekiwania na połączenie. Opisana modernizacja i wprowadzanie poszczególnych funkcji odbywać się będzie etapowo.
– Postaramy się zminimalizować utrudnienia i cały proces przeprowadzić w sposób jak najbardziej przyjazny dla Państwa. Prosimy naszych pacjentów o cierpliwość i wyrozumiałość– informuje Kleszczowska Przychodnia Salus Sp. z o.o.